WARUNKI  REKLAMACJI

Czas na reklamację z tytułu rękojmi:

2 lata

Adres do wysyłki reklamacji:


GarLukMa
ul. Sikorskiego 4
64-800 Chodzież

1. Termin reklamacji

Klienci mają prawo zgłaszać reklamację w ciągu 14 dni od daty dostawy.

2. Wady objęte reklamacją

Reklamacje dotyczą:

- Wad fabrycznych produktu,

- Uszkodzeń transportowych,

- Innych wad, które występują na produkcie w momencie dostawy.

3. Procedura reklamacji


1. Klient powinien zgłosić reklamację, opisując dokładnie problem i załączając zdjęcia (jeśli to możliwe).
2. Zgłoszenie należy przesłać drogą mailową na adres garlukma@garlukma.pl lub telefonicznie pod numer +48 506 051 332.
3. Sklep skontaktuje się z klientem w celu uzgodnienia dalszych kroków, takich jak zwrot produktu, naprawa lub wymiana.

4. Ocena reklamacji


1. Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego sklep przeprowadzi ocenę wadliwego produktu.
2. Jeśli reklamacja zostanie uznana za zasadną, klient będzie miał możliwość:
   - Zwrotu produktu w celu wymiany na nowy,
   - Otrzymania zwrotu pieniędzy, jeśli wymiana nie jest możliwa.
3. Klient zostanie poinformowany o decyzji w terminie 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia reklamacji.

5. Koszty reklamacji


- Jeśli reklamacja zostanie uznana za zasadną, sklep pokrywa koszty przesyłki zwrotnej oraz ewentualnej wymiany produktu.
- Klient nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów związanych z reklamacją.

6. Warunki zwrotu reklamowanego towaru


- Towar powinien być zwracany w nienaruszonym stanie, w oryginalnym opakowaniu, wraz z kompletem dokumentów.
- W przypadku reklamacji związanych z uszkodzeniem transportowym należy zachować oryginalne opakowanie i zgłosić problem w ciągu 48 godzin od dostawy.

Kontakt w sprawach reklamacyjnych:


GarLukMa
ul. Sikorskiego 4, 64-800 Chodzież
E-mail: garlukma@garlukma.pl
Telefon: +48 506 051 332